Srpen 2006

Tlustá Valentýna II

31. srpna 2006 v 19:27 | Ketchjitka |  ♥Download♥

Stáhnětě si postupně díly ve slovenštině!!! (přes Torrent)

Odkaz na stáhnutí 


Balíčky Balíčky

Balíček hudba
DownloadZIP, 29 MB

Balíček remixy
DownloadZIP, 19,3 MB

Spořiče Spořiče

DownloadZIP, 19,5 MB

Rozvrhy hodin Rozvrhy hodin


Becher club Aperitiv

31. srpna 2006 v 18:33 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Becherovka 2 cl
Cinzano Bianco 3 cl
pomerančový džus 2 cl
grapefruitový džus 1 cl

postup:
Do míchací sklenice vložíme několik kostek ledu. Přidáme všechny ingredience a po promísení přelijeme do vychlazené koktejlky.


sklo: koktejlka
příprava: míchací sklenice
Becher Club Aperitiv

Banánová republika

31. srpna 2006 v 18:32 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Whisky Cream Stock 4 cl
ananasový džus 10 cl
smetana 3 cl
kokosový sirup 2 cl
banán 1 ks

postup:
Drink se připravuje do tumbleru. Všechny suroviny nadávkujjeme do mixeru na ledovou tříšť a po dostatečném promixování nápoj slijeme do sklenky a ihned podáváme.

sklo: velký tumbler
příprava: mixér
Banánová Republika

Banana Ivanov

31. srpna 2006 v 18:31 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
vodka Finlandia 4 cl
citronová šťáva 2 cl
limetový džus 2 cl
banánový sirup 1 cl
banán 1/2

postup:
Vše zpracujeme s drceným ledem v mixéru a nalijeme do sklenky. Nápoj ozdobíme plátkem banánu.

příprava: mixér
Banana Ivanov

Bačův sen

31. srpna 2006 v 18:30 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Plum Vodka Jelínek 2 cl
Curacao Blue 2 cl
ananasový džus 12 cl
citronová šťáva 2 cl

postup:
Předepsané ingredience protřepeme s ledem v šejkru. Slijeme do tumbleru a ozdobíme řezem ananasu a koktejlovou třešní.

sklo: velký tumbler
příprava: šejkr
Bačův Sen

B-Ocean

31. srpna 2006 v 18:30 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Becherovka 2 cl
Curacao Blue 2 cl
Top Topic 15 cl

postup:
Předepsané suroviny nalijeme přes led do sklenky a lehce promícháme. Nápoj ozdobíme koktejlovou třešní a snítkou máty.

sklo: velký tumbler
příprava: straight way
B-Ocean

B-Berry

31. srpna 2006 v 18:29 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Becherovka 4 cl
jahodový likér 2 cl
citronová šťáva 2 cl
jahoda 3 ks

postup:
Všechny ingredience zpracujeme s drceným ledem v mixéru. Nápoj slijeme do sklenky a ozdobíme jahodou.

sklo: velký tumbler
příprava: mixér
B-Berry

Australák

31. srpna 2006 v 18:28 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Fernet 4 cl
grapefruitový džus 12 cl
citronová šťáva 2 cl
cukrový sirup 1 cl

postup:
Do šejkru s ledem nalijeme všechny ingredience a pořádně protřepeme. Servírujeme ve vysoké sklence s několika kostkami ledu.

sklo: velký tumbler
příprava: šejkr
Australák

Alice Springs

31. srpna 2006 v 18:27 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
gin 6 cl
citronová šťáva 2 cl
pomerančová šťáva 2 cl
grenadina 1/2 lžičky
Angostura 3 střiky
soda na dolití

postup:
Několik kostek ledu a všechny suroviny kromě sodovky vložíme do šejkru a protřepeme. Nalijeme do sklenky a doplníme sodou.

sklo: velký tumbler
příprava: šejkr
Alice Springs

Pina Colada II

31. srpna 2006 v 18:25 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
rum světlý 4 cl
kokosový krém 2 cl
ananasový džus 6 cl

postup:
Všechny suroviny společně s drceným ledem namixujeme v mixéru. Přelijeme do tumbleru a ozdobíme kouskem ananasu a třešničkou.

sklo: velký tumbler
příprava: mixér
Pina Colada

Green peach

31. srpna 2006 v 18:24 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
broskvový likér Koskenkorva Peach 4 cl
Curacao Blue 2 cl
pomerančový džus 10 cl
Sprite na dolití
citronová šťáva 1 cl

postup:
Do sklenice dáme led, nalijeme Curacao a opatrně přidáváme broskový likér, pomerančový džus a citronovou šťávu. Dolijeme limonádou Sprite a ozdobíme plátkem pomeranče.

sklo: velký tumbler
příprava: straight way
Green Peach

Pina Colada

31. srpna 2006 v 18:22 | Ketchjitka |  ♥Koktejly♥
Malibu 4 cl
ananasový džus 4 cl
smetana 2 cl

postup:
Malibu, džus a smetanu protřepeme v šejkru, do vysoké sklenice na stopce nasypeme drť z ledu a zalijeme nápojem. Dozdobíme kouskem ananasu.
Malibu Pina Colada

příprava: šejkr
Tady musím říct, že tento nápoj jsem zkoušela na moje narozeniny... A moje teta je totiž expert na Pina Colady , ty pravý z Řecka. No a prý to chutná úplně stejně. Takže fakt stojí za to, to zkusit!


Hubnutí s BMI

31. srpna 2006 v 16:32 | Ketchjitka |  ♥Zajímavůstky♥
BMI - BODY MAS INDEX
tady je odkaz pro výpočet BMI - http://zdravi.idnes.cz/bmi.asp
v komentářích u článku ANOREXIE jste mi psali a ptali se jak zhubnout tady je pár rad ověřených lékaři .....
Víte, kdy lékaři mluví o úspěšném hubnutí? Když se vám podaří shodit zhruba osm procent vaší původní váhy - pro většinu obézních lidí to znamená asi deset kilo.
Takový pokles hmotnosti už se většinou pozná, a to hned dvěma způsoby: člověk vypadá lépe a zároveň tím výrazně prospěje svému zdraví, zejména srdci a cévám a také kloubům.
Pokud jde o rychlost, platí, že lepší je nikam nespěchat. "Za reálné a rozumné pro lidi, kteří nejsou výrazně obézní a nemají BMI 45 a více, považuji dvě až tři kila za měsíc. To je velmi dobrý úspěch," říká internista Petr Sucharda, zabývající se právě problémy obézních lidí.
Jak začít?
Každý si asi najde svůj ideální způsob, jak začít s hubnutím, ale mezi ty osvědčené patří detoxikační kúra plynule přecházející ve shazování kilogramů.
Není třeba si pod detoxikací představovat něco drastického. Stačí začít půldenním, maximálně jednodenním půstem, během nějž budete pít jen vodu nebo zeleninové šťávy. Nepouštějte se ani do krátkého hladovění, pokud nejste zcela zdraví.
Další dny postupně přidávejte zeleninu - můžete začít třeba kysaným zelím, které má očistné účinky a ještě obsahuje množství vitaminu C, kterého se lidem v zimě obecně nedostává.
Po zelenině přidávejte ovoce a teprve další dny sacharidy v podobě rýže a brambor. Další den už můžete i jogurty a kysané mléčné výrobky, až po nich si dopřejte i sýry a podobně. Jako poslední se do jídelníčku vrací maso. V ideálním případě můžete s touto kúrou začít o víkendu a rozložit ji na sedm dní.
S lékařem, nebo bez něj?
Otázkou je, zda nebude lepší hubnout s pomocí lékaře. "Radu lékaře potřebují zejména ti, kteří již jsou nemocní, a mohou tak být určité pochyby o tom, jak skloubit dietní opatření například při selhání ledvin nebo srdce a při omezování energie," říká internista Petr Sucharda.
Neznamená to však, že by odborníka nemohl navštívit každý, kdo má pocit, že sám se kil zbavit nedokáže.
10 KROKŮ KE ŠTÍHLÉ LINII
Dneska se naposledy najím a od zítřka budu držet přísnou dietu a cvičit půl hodiny ráno a půl hodiny večer. Na čokoládu už se ani nepodívám.
Pokud vypadá vaše odhodlání hubnout právě takhle, vězte, že nemá velkou šanci na úspěch. Kila vám také nepřibyla naráz, a proto i hubnutí musí být pozvolné.
1. Naplánujte si hubnutí
Ujasněte si, proč vás trápí kila navíc, a stanovte si, za jak dlouhou dobu a o kolik kilogramů chcete zhubnout. Dávejte si postupné a zároveň reálné cíle, například o šest kilo do konce března.
"Je potřeba si rozhodně uvědomit, kolik, čeho a kdy sníte a jakou to má alespoň zhruba energetickou hodnotu, abyste měli z čeho vyjít. Nevěřím na diety typu od zítřka je všechno jinak," říká internista Petr Sucharda.
2. Pište si, co všechno a kdy sníte
Když si začnete vést evidenci všeho, co během týdne sníte a vypijete, možná budete překvapeni. Nesnažte se zápisky ošidit, byli byste sami proti sobě. Tento přehled můžete vzít i k dietologovi, který vám ukáže, kde děláte chyby.
3. Zvolte vhodný způsob hubnutí
Způsobů, jak se dobrat ideální váhy, je více. Vyjděte z toho, proč trpíte nadváhou nebo obezitou, zvažte své časové i finanční možnosti. Rozhodně byste měli zapomenout na extrémní diety, ani si neslibujte, že nějaké jídlo nebudete jíst už "nikdy".
"Diety s vyloučením důležitých živin a převahou příjmu nezdravých potravin, jako je například Atkinsonova dieta, mohou způsobit zdravotní obtíže od oslabení imunity až po srdeční a ledvinné selhání," varuje odborník na výživu lékař Petr Sládeček.
4. Najděte si cvičení a přihlaste se do něj
Rozhodněte se, jakým pohybem posílíte svou snahu zhubnout. V případě, že máte nějaké zdravotní potíže, poraďte se také s lékařem. Při výběru cvičení rozhoduje cena a čas a také to, k čemu se který pohyb hodí. Cvičit můžete samozřejmě i doma, ale zkušenosti říkají, že lidé mají tendenci to šidit.
5. Sestavte si nový jídelníček
Můžete si alespoň na prvních pár týdnů napsat konkrétní rozpis jídel na každý den, vyhnete se tak tomu, že budete mít hlad a nebudete vědět, čím ho honem zahnat.
Zároveň se naučíte lépe si rozkládat potřebné typy potravin: sacharidy třeba i ve formě těstovin nebo celozrnného pečiva byste měli jíst spíše v první polovině dne, na večer jsou vhodné stravitelné bílkoviny, jako je kuřecí maso.
6. Naučte se správně nakupovat
Je potřeba, abyste měli vždy po ruce potraviny a suroviny, kterými zaženete hlad, vyhnete se tak třeba tomu, že si budete muset koupit něco ve fast foodu. Napište si předem, co všechno chcete koupit, a v obchodě se nenechte zlákat sladkostmi a dalšími pamlsky. Kupte jich jen tolik, kolik si předem dovolíte.
7. Nehubněte příliš rychle
Pozor také, zda hubnete správným způsobem: "Počáteční rychlejší úbytky tělesné hmotnosti souvisí se ztrátou tekutin zapříčiněnou nižším příjmem bílkovin, sacharidů a soli," vysvětluje fitness trenérka Daniela Stackeová. Rychlé hubnutí většinou končí nenáviděným jojo efektem.
8. Nenechte se odradit možnou krizí
Po několika týdnech hubnutí se může objevit krize. Kila už nemizí tak snadno jako zpočátku, úbytek váhy se dokonce může na nějaký čas zastavit. To je úplně přirozené, navíc to může být posíleno tím, že jste se začali hýbat, a přibývá vám proto svalová hmota, která váží více než tukové buňky.
9. Přidejte si nějaký další pohyb
Počínající jaro můžete vzít jako výzvu k tomu, že si přidáte nějaký další pohyb, nejlépe venku - ideální je jízda na kole nebo na kolečkových bruslích. Zároveň by neměl být problém udržet si odlehčený jídelníček, protože po zimě už tělo nemá takovou tendenci vyžadovat energeticky bohaté jídlo, a navíc se rozšiřuje nabídka ovoce a zeleniny, jejichž cena bude dále klesat.
10. Odměňte se a udělejte si další plán
Nezapomeňte na odměnu. Může to být nové oblečení nebo třeba dovolená na vysněném místě. V žádném případě se neodměňujte jídlem typu dort nebo čokoláda. Samozřejmě, na váze by se to nijak negativně neprojevilo, ale pro vás by už nezdravé jídlo nemělo být odměnou. Pokud chcete hubnout dále, udělejte si nový plán na další období.

Chceš zhubnout?

31. srpna 2006 v 16:29 | Ketchjitka |  ♥Zajímavůstky♥
Vyhýbej se sušenkám
Brambůrky, sušenky a vůbec vše tučné, smažené, sladké i přesolené je to první, co bys měla ze svého jídelníčku vyškrtnout. Také omez tučné mléčné výrobky a alkohol. Víš, že pití alkoholu může zhoršovat celulitidu? Játra jsou totiž přetížená a nedokáží zpracovávat všechen cukr, který jsi do sebe alkoholem vpravila - a to je přímou příčinou celulitidy.
V žádném případě bys neměla hladovět, pak totiž hrozí jojo efekt, a navíc se zhoršuje celulitida!
Pročišťuj se
Pij dva litry vody denně, abys z těla vyplavila toxiny ze 'špatného' jídla. Jez často, třikrát denně větší jídlo a mezitím dvě malé svačinky. V každém z těchto jídel by mělo být čerstvé ovoce nebo zelenina, která má podobný 'čisticí' efekt jako čirá voda.
Zlepši trávení
Aby se tvůj metabolismus rozběhl na vyšší obrátky a vrátil do správných kolejí, drž se zásad dělené stravy a nikdy nekombinuj v jednom jídle bílkoviny a škroby (např. maso a brambory). Zkus se raději spřátelit s rýží natural. Pro povzbuzení činnosti jater dopřej tělu brokolici, květák, zelí, ale třeba i špenát, který je bohatší na zinek než leckterý vitaminový komplex.
Pohyb
Alespoň hodinku denně bys měla věnovat jakémukoli druhu pohybu (od chůze a jízdy na kole až po tanec, plavání či úklid v domácnosti).
MÁŠ MLSNÉ CHUTĚ?
Poradím ti, jak je uspokojit něčím méně kalorickým, než byla až doteď tvoje oblíbená pochoutka.
2
Bramborové lupínky vyměň za popcorn. Obsahuje totiž podstatně víc vlákniny a má výrazně méně kalorií. (152 kcal x 100 kcal)

Slané krekry teď vystřídají tortillové kukuřičné chipsy nebo nízkokalorické, netučné chipsy Vitalinea. K nim si dej nízkotučný sýr - třeba Cottage. (149 kcal x 86 kcal)
Čokoládu nahraď rýžovými koláčky s čokoládovou polevou. Mají proti čokoládě asi dvaapůlkrát míň kalorií. (540 kcal x 210 kcal)
Dort s máslovým krémem a šlehačkou je sice lákavý, ale raději mlsej čokoládový jogurt nebo müsli tyčinku s čokoládovou polevou. (320 kcal x 140 kcal)
Smažené kuře nahraď kuřecími prsíčky upečenými bez tuku a zbaveným kůžičky. Tím snížíš počet kalorií o dvě třetiny! (364 kcal x 140 kcal)
Těstoviny se smetanovou omáčkou se netráví tak dobře jako celozrnné těstoviny s olivovým olejem, utřeným česnekem a čerstvou bazalkou. (380 kcal x 214 kcal)
Počítej:
Hot dog (602 Kcal)
Falafel (149 kcal)
Majonéza (809 kcal)
rajčat. salsa (175 kcal)
Pokud máte jiné metody hubnutí,co jste si sami prověřili, tak SEM S NIMI!!!!

Myšlenky,co ti otravují lásku s tvým klukem.

31. srpna 2006 v 16:15 | Ketchjitka |  ♥Láska♥
"Přistihla jsem svého kluka, jak se vesele baví s jinýma. Hledá si lepší holku?"
Proč si to myslíš:

Chodíš s úžasným klukem, ale stále pochybuješ, jestli jsi pro něj dost dobrá. To, že se podívá na jinou holku, tvé obavy ještě zvyšuje. Co když tě opustí kvůli té dlouhonohé barbie?
Znič černé myšlenky:
Všichni jsme geneticky naprogramovaní tak, že se zvědavě rozhlížíme kolem sebe. Všichni - i tvůj kluk. Miluje tě, proto chodí s tebou, a ne s blondýnkou odvedle. A jen tak mezi námi - neříkej, že ses s kámoškou nikdy neohlédla za pekelně sexy klukem:-)!

"Můj poslední kluk mi dal kopačky. Určitě mě nechá i současný přítel!"
Proč si to myslíš:

Expřítel tě opustil a ty jsi vinu z rozchodu vzala automaticky na sebe. Přece když Marek usoudil, že pro něj nejsi dost dobrá, proč by si to neměl myslet taky Petr? Je to úplně jasné...
Znič černé myšlenky:
Ne všechny vztahy klapou. Kdyby to tak bylo, vdala by ses za kluka, od kterého jsi dostala první pusu. Nenech se zlomit tím, že jeden vztah nevyšel. Naopak, využij minulost ve svůj prospěch a se svým současným miláčkem se pokus vyvarovat chyb z předchozího vztahu.

"Líbám jako totální amatérka!"
Proč si to myslíš:

Při pohledu na dokonalé polibky v romantických komediích není těžké upadnout do depky, že nikdy nebudeš líbat jako vášnivá Catherine Zeta Jones svého bojovného Zorra.
Znič černé myšlenky:
Klíč k dobrému polibku spočívá v sebevědomí. Buď v pohodě a uvědom si, že tvůj klučičí protějšek líbání pravděpodobně prožívá úplně stejně a stresuje se, jestli něco nepokazí. Přestaň pochybovat a jdi do toho - líbat se naučíš jedině důkladnou praxí:-)!
"Vsadím se, že stále miluje svou bývalku!"
Proč si to myslíš:
Neustále ti říká, že jsi první, do které se bláznivě zamiloval a že nic podobného ještě nezažil. O jeho ex-přítelkyni ale všichni tvrdí, že byla holka jeho snů. Jsi teda pouze její náhradnice?
Znič černé myšlenky:
Předtím, než se začneš nesmyslně srovnávat s jeho ex, odpověz si na dvě otázky: Mluví o své bývalé holce jako o své životní lásce? Nutíš ho, aby s tebou chodil? Říkáš dvakrát NE? Tak vidíš, miluje tebe! A proč taky ne? Vždyť jsi úžasná:-). Žijte tady a teď, minulost je pasé.
"Když jsou nablízku jeho kamarádi, vůbec si mě nevšímá. Stydí se snad za mě?"
Proč si to myslíš:

O samotě si šeptáte něžná slovíčka a vyznání, držíte se za ruce... Ale jakmile se objeví jeho kámoši, pustí tě, jako by dostal ránu elektrickým proudem. Musí se za tebe hrozně stydět!
Znič černé myšlenky:
Tvůj kluk se bojí, že kdyby před kamarády projevil sebemenší náznak něžnosti, jeho image cool týpka by vzala za své. Vůbec si jeho divné změny nálad neber k srdci a s bandou jeho kámošů se snaž sblížit. Až tvůj kluk uvidí, že tě jeho parta uznává, zahrne tě pozorností.

Chceš zjistit něčí tajnou lásku??

31. srpna 2006 v 16:01 | Ketchjitka |  ♥Láska♥
Jestli chceš někoho nachytat a zjistit tak do koho je zamilovaný tak otevři TENHLE odkaz

Gipsy-mp3

31. srpna 2006 v 15:58 | Ketchjitka |  ♥Mp3 a videa♥